نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |

ساخت وبلاگ

در این مطلب در مورد دیزل ژنراتور ولوو به اختصار توضیح می دهیم:

شرکت ولوو به دلیل تخصص در زمینه دیزل ژنراتور ولوو، در حال ارائه طیف وسیعی از ژنراتورهای ولوو پنتا است. دیزل ژنراتور ولوو ارائه شده طبق استانداردهای بین المللی با استفاده از بهترین اجزای با کیفیت تحت هدایت تیم خبره و تأمین کننده است.

ولوو پنتا با افزودن فناوری جدید و ویژگیهای به روز شده به دیزل ژنراتور ولوو جدید خود ، گام مهمی را در پیش گرفته است. دیزل ژنراتور ولوو 16 لیتری طراحی شده است تا 10 درصد قدرت بیشتری را در مقایسه با مدل های قبلی تولید کند تا یک منبع قدرت مستقل از کلاس جهانی را ارائه دهد. تنظیمات rpm قابل تعویض دیزل ژنراتور ولوو بدان معنی است که می توان از آن در هر جای دنیا استفاده کرد.

تراکم قدرت پیشرو در بازار با دیزل ژنراتور ولوو:

کریکور ابراهیم ، مدیر محصول دیزل ژنراتور ولوو در بخش تولید برق می گوید: "ما با پیشرفت تکنولوژی و اضافه کردن ویژگی های جدید به این سطح از چگالی توان پیشرو در بازار رسیده ایم." ما می توانیم قدرت بیشتری را از دیزل ژنراتور ولوو استفاده کنیم و مشتریان طیف وسیعی از مزایا را خواهند دید.

از ویژگی های جدید دیزل ژنراتور ولوو 16 لیتری می توان به شارژرهای دو مرحله ای و پیستونهای فولادی با درجه بالا برای چگالی توان عالی اشاره کرد. احتراق بهینه با انژکتورهای فشار قوی الکترونیکی و در نتیجه راندمان سوخت بالا و میزان انتشار کم اگزوز. سیم کشی به روز شده ، برای عایق بندی مطلوب در محیط های سخت؛ بسته خنک کننده دو مدار و یک سیستم کنترل پیشرفته موتور.

دیزل ژنراتور ولوو را می توان برای برق اولیه استفاده کرد ، در مکان هایی مانند سایت های ساخت و ساز که منبع تغذیه برق وجود ندارد و به عنوان قدرت آماده به کار ، برای سایت هایی مانند بیمارستان هایی که در صورت قطع برق معمولی نیاز به تأمین برق دارند.

مزایای دیزل ژنراتور ولوو:

ولوو پنتا در تولید دیزل ژنراتور ولوو پرقدرت با کیفیت عالی و پیشرو در بازار پیشرو است و از همان پایه موتور مانند سایر خانواده های دیزلی 16 لیتری استفاده می کنند و سهولت نصب و نگهداری را نیز ممکن می کنند. علاوه بر این ، دیزل ژنراتور ولوو با ویژگی های جدید و به روز شده ، می تواند از طریق اقتصاد عالی سوخت موتورها از کمترین هزینه اطمینان دهد. دیزل ژنراتور ولوو سر و صدای کم و لرزش کمی دارد از این جهت برای مراقبت بهتر از محیط ، میزان انتشار گازهای خروجی به حداقل می رسد.

ولوو پنتا در تولید محصولات پرقدرت باکیفیت پیشرو است که سهولت نصب و نگهداری دیزل ژنراتور ولوو را فراهم می کنند. علاوه بر این ، با ویژگی های جدید و به روز شده ، می توان از طریق اقتصاد عالی سوخت موتور دیزل ژنراتور ولوو از کمترین هزینه مالکیت اطمینان حاصل کرد.

ابتدا اطلاعات لازم در مورد دیزل ژنراتور ولوو را از منابع معتبر کسب کنید و از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |...
ما را در سایت نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا | دنبال می کنید

برچسب : دیزل ژنراتور ولوو, نویسنده : Saadi saadi بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 22:24